Subject: FW: Kanepi vald Ihamaru küla Vana-Lukatsi kinnistu mahasõit
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 09:38:08 +0300

Tere,

Palun registreerida, jätkutöö

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Ülo Tammeorg <[email-masked]>
Sent: Friday, October 18, 2024 2:40 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Kanepi vald Ihamaru küla Vana-Lukatsi kinnistu mahasõit

Tere!

Saadan geoaluse mõõdistustoimiku dokumendid.

Lugupidamisega,

Ülo Tammeorg

AS Krootuse Agro

juhataja

56200380

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.